Świadczymy usługi serwisowe przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Gwarantujemy obsługę serwisantów na terenie całego kraju. Posiadamy własne odziały serwisowe w 6–ciu regionach kraju.
OPIS DZIAŁANIA
Celem Serwisu DFE Security jest zapewnienie najwyższego poziom usług oferowanych naszym Klientom.
Jesteśmy przekonani, że jedynie dobrze wyszkoleni etatowi pracownicy mogą podołać trudnym zadaniom z pogranicza mechaniki, elektronik i programowania. Dlatego też proces tworzenia naszego serwisu rozpoczął się już w pierwszych dniach działania firmy.
Dzisiaj nasz dział serwisu to świetnie zorganizowana struktura, w której nadzór nad wszystkimi pracami ma koordynator, merytorycznie wspierany przez szefa serwisu. Każdy z techników jest doskonale wyszkolony, ma do dyspozycji nowoczesne narzędzia pracy oraz podręczny magazyn części zamiennych. Poprawne działanie serwisu jest kontrolowane przez wewnętrzne procedury oraz cykliczne zewnętrzne audyty ISO 9001 : 2008.
CHARAKTERYSTYKA
- posiadamy wykwalifikowaną kadrę techniczną, która nieustannie czuwa nad wysoką jakością świadczonych usług,
- posiadamy własny zespół wyszkolonych i doświadczonych montażystów,
- każdy z techników ma do dyspozycji samochód, wyposażony w profesjonalne narzędzia i komplet wszystkich części zamiennych do każdego urządzenia, co pozwala na szybką i skuteczną reakcję serwisową (usuwamy awarie podczas jednej wizyty),
- udostępniamy techniczną pomoc telefoniczną czynną całą dobę, która znacznie usprawnia kontakt Klienta z serwisem.
CO NAS WYRÓŻNIA
- wdrożony system nadzoru nad procesami serwisowymi,
- stały monitoring wykonanych usług oraz czasów usunięcia awarii,
- gwarantowany czas reakcji i usunięcia awarii,
- siedem punktów serwisowych na terenie Polski.
ZAKRES USŁUG
- uruchomienie urządzeń oraz szkolenie klienta z zakresu ich obsługi (przeprowadzane przez doświadczonych techników),
- regularne kontrole stanów technicznych, przeglądy i konserwacja urządzeń, zgodnie z procedurami producentów lub specjalnymi wymaganiami klientów co minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia awarii,
- kompleksowa opieka serwisową w trakcie okresu gwarancyjnego,
- atrakcyjne Umowy Serwisowe po wygaśnięciu okresu gwarancji, zapewniającą nie tylko okresowe przeglądy urządzeń i konserwację, ale i szybką reakcję serwisową oraz pomoc telefoniczną.
OFEROWANE PAKIETY SERWISOWE
Oferujemy atrakcyjne Pakiety Serwisowe, które gwarantują między innymi szybki czas reakcji oraz całodobowy kontakt z działem wsparcia technicznego (linia HELP DESK).
Jesteś zainteresowany naszą usługą? Wyślij do nas zapytanie