SMART SOLUTIONS
for entrance control
Strona główna > Serwis
Serwis

Dział pomocy technicznej

Zakres usług

Celem naszego Serwisu jest zapewnienie jak najwyższej jakości we wszystkich oferowanych przez nas obszarach usług, od montażu i konserwacji po doradztwo techniczne. Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów ze skutecznie i rzetelnie wykonanej pracy. Nasze zaangażowanie, profesjonalizm i ciągły rozwój pozwalają nam na stałe podnoszenie poziomu świadczonych usług i są gwarancją bezpieczeństwa oraz zadowolenia naszych odbiorców.

Montaż

Wykonujemy prace montażowe, uruchamiamy urządzenia oraz przeprowadzamy szkolenia z obsługi.

Konserwacja

Przeprowadzamy regularne przeglądy techniczne i konserwacyjne w celu zmniejszenia ryzyka awarii.

Wsparcie techniczne

Zapewniamy kompleksową opiekę
serwisowa gwarancyjną i pogwarancyjną z całodobowym wsparciem technicznym.

Usługi 24/7

Gwarantujemy pomoc serwisową 24/7 na terenie całe Polski z wykorzystaniem własnych doświadczonych techników.
serwis

Co nas wyróżnia?

  • Gwarantowany czas reakcji (nawet do 4h) i usunięcia usterek
  • Najdłuższy czas gwarancji jakości (nawet do 10 lat)
  • Punkty serwisowe na terenie całej Polski
  • Help Desk 24/7
serwis

Dodatkowe korzyści

  • Stała cena na usługi montażowe i serwisowe na
    terenie całej Polski
  • Ciągły nadzór i monitoring wykonanych prac i
    czasów reakcji w CRM w celu utrzymania wysokiej
    jakości usług
  • Naprawa usterek podczas jednej wizyty technika
    (mobilna flota wyposażona w profesjonalne
    narzędzia i komplet części zamiennych)
  • Audyty przedmontażowe i wsparcie projektowe
    (schematy okablowania, rzuty, wizualizacje, szablony
    montażowe itp.)
serwis

Pakiety serwisowe

W zależności od potrzeb naszych odbiorców oferujemy atrakcyjne Pakiety Serwisowe – od serwisu z pełnym zakresem po usługę tylko z przeglądami serwisowymi. Każdy z pakietów obejmuje inny czas reakcji i usunięcia usterek oraz pełną lub ograniczoną gwarancję dostępności części zamiennych. Niezależnie od pakietu każdy nasz partner otrzymuje wsparcie techniczne 24/7 za pośrednictwem linii HELP DESK.

Platinum

  • Pakiet all inclusve (przeglądy, naprawy, części)
  • Gwarantowany czas reakcji
  • Gwarantowany czas usunięcia usterki
  • Help desk 24/7

Gold

  • Pakiet rozszerzony (przeglądy, naprawy)
  • Gwarantowany czas reakcji
  • Gwarantowany czas usunięcia usterki
  • Help desk 24/7

Silver

  • Pakiet ekonomiczny (przeglądy)
  • Gwarantowany czas reakcji
  • Gwarantowany czas usunięcia usterki
  • Help desk 24/7

Bronze

  • Brak pakietu
  • Stawki wg aktualnego cennika serwisu
  • Niegwarantowany czas reakcji
  • Help desk 24/7
serwis

Kontakt z serwisem

W przypadku pytań o szczegóły techniczne i ofertę prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy.

Kontakt dla klientów DFE Security:

Telefon
+48 502 666 449
Adres e-mail
serwis@dfes.pl


Kontakt dla klientów innych firm:

W celu uzyskania oferty na usługi serwisowe dla urządzeń innych firm i producentów zapraszamy na stronę partnerską
DFE Service - serwis urządzeń kontroli wejścia i wjazdu.

Napisz do nas




    SMART SOLUTIONS
    for entrance control
    DFE Security sp. z.o.o.
    ul. Polska 25
    00-703 Warszawa

    NIP: 524-266-67-68
    REGON: 141655737
    KRS: 0000294567

    Kontakt

    • Telefon / E-mail
    Biuro
    Dział Handlowy
    • Social Media

    Copyright © 2023 | DFE Security | Polityka prywatności | Polityka Cookies | Blog

    Design: Proformat

    o nas

    Aby pobrać raport, wypełnij poniższy formularz:


      o nas

      Aby pobrać raport, wypełnij poniższy formularz: